Гарантія та сервіс
Оформлення документів
Разом з товаром Ви отримуєте наступні документи: інструкцію з експлуатації та заповнений гарантійний талон на товар, що купується з печаткою продавця. У гарантійному талоні вказано термін гарантійного обслуговування товару та авторизовані сервісні центри, які забезпечують офіційну гарантію, ОСКІЛЬКИ МИ ПРОДАЄМО ТЫЛЬКИ СЕРТИФІКОВАНИЙ ТОВАР. Гарантійний термін залежить від умов виробника.
Чи всі товари можна повернути? На жаль, не всі. Окрім товарів, які були у використанні, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути також не можна: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни фотоплівки, парфумерно-косметичні вироби, зубні щітки, помазки для гоління, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо).
Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі. Зверніть увагу: не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів». Можна повернути товар, якщо: при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір; товар не такий, як ви очікували; товар не відповідає опису або фото; товар неналежної якості. Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, гарантійний талон.
Яка вартість доставки товару при поверненні? Ви можете повернути товар «Новою поштою». При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару. Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.